Bestyrelsen i Venzuela haveforening

Bestyrelsens opgaver


Bestyrelsen skal sørge for at alt, hvad der besluttes på en generalforsamling, bliver ført ud i livet.

Ud over det er mange af opgaverne de samme fra år til år. Vejene skal ordnes, bygninger skal holdes ved lige, der skal holdes øje med, at ukrudtet ikke overtager magten i de enkelte haver, at bassinerne ikke bliver for store, at byggereglementet bliver fulgt osv. Bestyrelsen skal udtage de haver, der kan komme i betragtning ved den årlige præmieuddeling.

Bestyrelsen står for fællesspisningen efter vandåbningen og sørger ligeledes for afholdelse af Sct. Hansaften.

Byggeudvalget træder til ved nybyggeri, renovering af gamle huse og større ændringer på fællesarealer.

Daglig drift - udvalg, der tager sig alt det, der vedrører vandforsyning, slamsugning og i det hele taget andre praktiske ting, der skal ordnes.



Kontakt til bestyrelsen fremover, foregår i vores

Kontortid:

i Ternen (bag kiosken)

Kontortider vedr. forespørgsler til noget i kolonihaven, evt. byggesager eller andet, er


Tirsdage i lige uger fra kl. 16.30-17.30i Ternen

Alle er selvfølgelige også velkommen til at sende en mail tilbestyrelsenvenezuela@gmail.com


OBS: Juli måned er ferielukket


15.04.25

29.04.25

13.05.25

27.05.25

10.06.25

24.06.25

05.08.25

19.08.25

02.09.25

16.09.25

30.09.25


Her vil du f.eks kunne få

-underskrevet byggeansøgninger, svar på spørgsmål om samme

-udleveret ejererklæringer som bruges inden en bestilling af vurdering

-svar på diverse spørgsmål

- ombytte/købe nøgle til bådtrailer plads samt betaling af samme

- Købe og optanke badkort

- Leje “telt” og Ternen, hvis du som medlem skal afholde privat fest.

- samt diverse spørgsmål



Eller alternativt via mail til bestyrelsenvenezuela@gmail.com


Salg af have foregår ALTID ved Formanden i kontortid på Hertugvejen 26


Kontortider hos Helle er

Tirsdage i ulige uger fra kl. 16.30-17.30i Helles have,

Hertugvejen 26.

Et salg af have foregår altid således:

Formanden mødes med køber og sælger for underskrivelse af ansøgning om salg af have.

Ansøgning om salg af have afleveres senest dagen før en endelig handel, som foregår på Kolonihaveforbundet Østjyllands Kreds om onsdagen i deres åbningstid. (Se deres hjemmeside)

Bestyrelsens medlemmer

Helle Thorsen - formand

Hertugvejen 26

Tlf: 28153405 Mail: bestyrelsenvenezuela@gmail.com

Næstformand:

Sanne Koue 30511740

Sekretær:

Camilla Hornbæk 28735225

Lene Søndergaard 23393111

Byggeudvalg:

Michael O. Nielsen 25432255

Bjarne Jensen 22901369

Niels Rasmussen 29668182

Daglig drift:

Clay Kinder 22422946

John Kleiner 50487837